Fall semester 2007 - Reisverslag uit Lafayette, Verenigde Staten van Myrthe Molenveld - WaarBenJij.nu Fall semester 2007 - Reisverslag uit Lafayette, Verenigde Staten van Myrthe Molenveld - WaarBenJij.nu

Fall semester 2007

Door: Myrthe Molenveld

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

02 September 2007 | Verenigde Staten, Lafayette

Hallo Allemaal!!
Na een zomer van afwezigheid nu toch eindelijk weer een berichtje..
De zomer is wisselend gegaan hier met ups en downs.. De leuke momenten zijn dat ik naar New Orleans ben geweest, en met Chanda Rubin heb mogen trainen.. Helaas door dat ik mijn studie heb veranderd heeft zomerschool niet heel veel geholpen.. Ook ben ik door een bij of een wesp gestoken waardoor ik een allergische reactie kreeg, mijn hele been was dik en blauw en moest gelijk naar de dokter en heb toen een week aan de medicijnen gezeten, om de 4 uur 3 tabletten slikken, om de 4 uur is ook scnahts dus elke keer s nachts mijn alarm zetten en die pillen nemen.. Ik versliep me erg vaak maar gelukkig is mijn roompie Angie een schat en zette ook haar alarm en maakte mij elke keer wakker.. Na de 2 maanden zomerschool ben ik naar Dallas geweest, Lenneke het meisje wat ik ontmoette in Amsterdam voor mijn visum woont daar en daar ben ik gezellig heen gevlogen.. Ik heb daar niet super veel gedaan, ben op de boot geweest, wat geshopt, de moeder van Ken geholpen en voor de 1e keer in een auto gereden wat natuurlijk niet zo super vloeiend ging!!!
Toen ik terug kwam van Dallas kreeg ik de sleutel van het apartement en zijn we dus eindelijk verhuisd!! Het huis is best groot, we hebben de badkamer, keuken en slaapkamers al zo goed als ingericht en volgende week krijgen we een aantal spullen voor de woonkamer en dan is het echt een huisje!! Heb er erg veel zin in..
Afgelopen weken een paar keer wezen stappen voordat school begon, paar keer uit eten geweest, onder andere voor Kims verjaardag in een erg chique Italiaans restaurant..
School is natuurlijk ook weer begonnen, ik studeer nu gewoon management ipv sportsmanagement met een minor in Spaans.. Ik neem dit semester de volgende vakken
Spaans
Engels
Communicatie
Wiskunde en
Economie
Dit is allemaal vrij pittig, aanstaande vrijdag mijn 1e spaanse test en ik moet een samenvatting Engels inleveren

Vorige week woensdag hadden we ook nog een etentje met alle sporters van school, dat was erg leuk!

Ook het trainen is weer begonnen, 4 nieuwe meiden.. het is allemaal erg anders in een positieve zin, iedereen werkt hard en ik heb al overal spierpijn!
Ook het nadenken over dubbels is erg vermoeiend, met zo veel nieuwe meisjes weten we niet wie met wie gaat dubbelen en het 1e toernooi is volgende week al! Het is dus even afwachten en gissen..

Ik heb nu een extra lang weekend, morgen is het Labor day en dat houdt in dat de winkels open zijn met giga sales.. Naturlijk gaan we daar heen hihi!! Als we klaar zijn met de winkels leeg kopen hebben we een barbeque bij vrienden van de Coach!!

Dan dinsdag ochtend gewoon weer school..

Woensdag mijn verjaardag en gewoon trainen/school

Donderdag, school/trainen en dan s avonds is de introductie van alle sporters in het footbal stadium

Vrijdag allerlei belangrijke dingen voor school in te leveren

Al met al weer een drukke week tegemoet

Nou dit was het dan wel weer, ik probeer nu niet zo lang meer te wachten met berichtjes plaatsen zodat jullie wat beter op de hoogte blijven!!
Check ook alle nieuwe fotos die ik plaats!

Veel liefs Myrthe

  • 02 September 2007 - 20:56

    Nienke:

    Ben benieuwd naar foto's van je eigen huisje!!
    Veeel plzier nog! kuss

  • 02 September 2007 - 20:58

    Nienke:

    hahah ik zie net op de foto's dat kim gelijk een Ihome heeft ingeslagen! Echt fantastisch die dingen :D
    xxx

  • 05 September 2007 - 21:08

    Frieda En Ton:

    groetjes en een heel goed jaar
    geniet en veel geluk en hmmm Beetje wijsheid!!!

  • 10 September 2007 - 19:38

    Jessica:

    Heeyy Lieve Nichtjee
    Leuk verhaal weer :)
    en de fotos zijn ook mooi hoor
    ik spreek je snel weer op msn
    en over een paar maand zien we
    mekaar eindelijk weer :D
    Love you KUsjee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrthe

Ik zit nu sinds januari 2007 in the US om te studeren en veel te tennissen! Tot nu toe bevalt dit erg goed, ik kom 10 mei naar huis en vlieg 4 juni weer terug naar the US tot en met december..

Actief sinds 05 Nov. 2006
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 49568

Voorgaande reizen:

10 Mei 2007 - 10 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: