Eindelijk weer - Reisverslag uit Lafayette, Verenigde Staten van Myrthe Molenveld - WaarBenJij.nu Eindelijk weer - Reisverslag uit Lafayette, Verenigde Staten van Myrthe Molenveld - WaarBenJij.nu

Eindelijk weer

Door: Myrthe Molenveld

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

01 Maart 2008 | Verenigde Staten, Lafayette

Hallo
Eindelijk na een half jaar maak ik weer eens de tijd om een berichtje te typen
Natuurlijk moet ik helemaal vanaf het begin beginnen... Afgelopen semester heb ik het erg goed op school gedaan, maar minder goed gepresteerd op de tennisbaan.. ik zat in een behoorlijke dip, na 6 weken heerlijk thuis geweest te zijn en met een positive instelling terug te zijn gegaan is het tennissen week bij week beter gegaan.. Ik begon op 2 maar speelde niet goed, ingehouden en niet mezelf en ben ik terug gegaan naar nummer 3 waar ik erg goed speel en weer goed aan het werk ben gegeaan.. Als team hebben we inmiddels 8 wedstrijden gewonnen en 3 verloren.. We hebben afgelopen week een goede overwinning op New Mexico geboekt waar ik helaas in d 3e set tiebreak verloor van een meisje wat een ranking heeft van 80 in Amerika.. Erg zuur maar als team wonnen we wel!! Gelukkig heb ik deze week revange genomen op een Nederlander namelijk Anouk Tigu, ik won met 75 63 en zij staat 62 van Amerika dus coach natuurlijk blij en ik kon het zelf ook niet geloven.. Deze overwinning heeft me goed gedaan en ik voel me fit, vertrouwen dat ik het wel lan is ook helemaal terug.. Deze wedstrijden zijn gespeeld in Oklahoma en Arkansas waar we heen vlogn voor 5 dagen..
Ik dubbel op 1 met Julie wat erg lekker ging alleen hebben we het wat veranderd omdat Julie en ik samen te sterk waren en wij dus nu in 2 verschillende teams spelen.. Afgelopen maandag hadden we een wedstrijd en toen speelde ik met Briggitt en wonnen 80 maar vandaag heeft coch besloten om terug e gaan naar de opsteling van vorig jaar en dat houdt in dat ik met mijn huisgenootje ga spelen, Angela!!
Dit weekend is het 1e weekend dat in Amerika ben dat we vrij zijn dus vanavond en morgen gaan we flink stappen en natuurlijk morgen gezellig met mijn roommie naar de mall om flink te shoppen!!
Volgend weekend spelen we tegen 2 rivalen namelijk South Alabama en Troy.. ZIj zitten allebei bij ons in de nationale poule en voor troy spelen 2 Nederlandse meisjes dus dat wordt erg spannend..
Dan die week erna komen Kims ouders voor 10 dagen hierheen en als ze weggaan gaan we oor 4 dagen naar Miami waar we 2 wedstrijden spelen en nog 1.5 dag vrij krijgen om te shoppen, winkelen en we gaan met de boot en ook nog naar de Sony Ericsson toernooi.. over precies 6 weken vandaag komen mijn ouders hierheen!!!
Het is de bedoeling dat ik wat vaker de site ga updaten maar het i zo druk en heb zo weinig tijd maar het is een voornemen...
Ik woon nog steeds samen met Angela en dat gaat echt super samen, is echt mijn maatje geworden...

Ook heb ik weer een doping/drug test gehad vorige week samen met Angela, echt ongelovelijk dat ze ons telkens pakken echt om moe van te worden maar ik had me goed voorbereid dus ik had geen problemen dit keer en volgens mij is het goed geaan want ik heb niets van ze weer gehoord...
Ik ga nu mijn accounting huiswerk vast maken want dit weekend heb ik dingen gepland die ik niet wil missen
Morgen is nog de laatste home basketball game dus daar ga ik heen



Tot snel,
veel liefs Myrthe

  • 01 Maart 2008 - 08:54

    Wilfred Robaard:

    Myrthe hoe heet de club waarvoor je speelt?

    Ik wens jou vanauit Enschede heel veel succes.

    Groeten van Wilfred Robaard, KNLTB

  • 01 Maart 2008 - 09:24

    Alex:

    heey meid,
    ik schrok toen ik zag dat er weer wat op jou site stond. Lang gewacht, maar nu toch zelf gedaan. Trouwens niet te veel geld uitgeven en winkels leeg kopen, want anders is er niets meer als ik bij je ben!!

  • 01 Maart 2008 - 09:44

    Mama:

    gewoon lekker veel winkelen, papa snapt er niets van, er is nl. genoeg

  • 01 Maart 2008 - 17:43

    Joop:

    Ik zie het wel weer, je geniet nog steeds.
    Na al die inspanningen, hard werken voor school met goeie resultaten en geleidelijke stijging met tennis heb je het wel verdiend om te onspannen daar hoort shoppen bij maar ook stappen. Geniet ervan en laat spoedig weer van je horen.
    Ik ben het ook wel en beetje met je moeder eens. Laat je vader maar kletsen. Volgens mij doet hij er verstandig aan de bankrekening weer te vullen als zij komen, zodat je ook met je moeder kunt shoppen.

  • 05 September 2008 - 09:29

    Wilfred Robaard:

    Lieve Myrthe,
    ik wil jou graag feliciteren met je verjaardag en nog heel veel gelukkige, gezonde en sportieve jaren toewensen.

    Groetjes van Wilfred Robaard

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrthe

Ik zit nu sinds januari 2007 in the US om te studeren en veel te tennissen! Tot nu toe bevalt dit erg goed, ik kom 10 mei naar huis en vlieg 4 juni weer terug naar the US tot en met december..

Actief sinds 05 Nov. 2006
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 49566

Voorgaande reizen:

10 Mei 2007 - 10 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: