Doping/drug test! - Reisverslag uit Lafayette, Verenigde Staten van Myrthe Molenveld - WaarBenJij.nu Doping/drug test! - Reisverslag uit Lafayette, Verenigde Staten van Myrthe Molenveld - WaarBenJij.nu

Doping/drug test!

Door: Myrthe Molenveld

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

11 September 2007 | Verenigde Staten, Lafayette

Heey allemaal!!
Best snel al after een goed weekje weer een nieuw berichtje.. Afgelopen week was een drukke week.. Woensdag op mijn verjaadag zijn we lekker naar een soort turks/libanees restaurant geweest en lekker gegeten.. Waar ik ook nog 2 super lieve cadeaus van mijn team heb gehad namelijk: speakers/radio/wekker voor mijn ipod en het geurtje van burberry!!

Donderdags had ik een test van wiskunde die erg goed ging, ik had maar 1 foutje van de 10 vragen dus daar ben ik wel blij mee.! Donderdagavond hadden we de Cajun Roar. Dat is een soort welkom voor alle athleten voor alle supporters. Het was in het footbalstadium, er werd nog omgeroepen dat ik freshman of the year was geworden.. na dit hadden we met alle athleten en supporters nog een soort eten, pizza en hotdogs haha!!

Vrijdags had ik 3 testen, een spaanse, een engelse samenvatting en communicatie!! gelukkig zijn die allemaal erg goed gegaan, ik haald voor spaans een 9.4.. engels was zeer goed en communicatie had ik 10 van de 10 vragen ook goed beantwoord...

  • 12 September 2007 - 01:53

    Kim:

    De rest volgt nog :p?

  • 12 September 2007 - 03:55

    Guy:

    ja lekkere teaser, dopingtest!!!!, en dan niks schrijven:p

    hier mag je 2x gepakt worden, 3e keer wordt je pas van school getrapt

  • 12 September 2007 - 05:46

    Kim Van Ginkel:

    hahaha heb jij je dopingtest al gehad?
    ik heb m morgen! Hoe ist verder?

    Liefs Kim

  • 12 September 2007 - 16:02

    Myrthe Molenveld:

    heb ik echt super lang een berichtje gemaakt is die er niet omgekomen :(:(:( Wanneer ik genoeg tijd heb maak ik hem natuurlijk weer af....... I am sad now :(

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrthe

Ik zit nu sinds januari 2007 in the US om te studeren en veel te tennissen! Tot nu toe bevalt dit erg goed, ik kom 10 mei naar huis en vlieg 4 juni weer terug naar the US tot en met december..

Actief sinds 05 Nov. 2006
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 49565

Voorgaande reizen:

10 Mei 2007 - 10 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: