Auburn nummero 2 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Myrthe Molenveld - WaarBenJij.nu Auburn nummero 2 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Myrthe Molenveld - WaarBenJij.nu

Auburn nummero 2

Door: Myrthe Molenveld

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

03 Februari 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Heeey allemaal!!
Na weer 2 drukke weken heb ik weer eens tijd om wat te schrijven. Diezelfde dag dat ik de laatste keer een berichtje achter had gelaten werd ik na de ochtendtraining verrast door mijn coach met de mededeling dat ik die avond gelijk mijn 1e drugstest had. Na die training hadden we een meeting en ik voelde het al opkomen maar moest het ophouden natuurlijk, eenmaal aangekomen bij de testing kon ik gelijk door lopen en het was een hele ontlading moet ik je zeggen.
Die dagen hebben we veel getraind en verder niet veel bijzonders geloof ik zo. Coach was een beetje aan het ouwehoeren met de dubbels en weet nog niet hoe hij de sterkste opstelling kan maken. Ik begon met Jil, toen Dani, weer terug naar Jil, en de afgelopen wedstrijden speelde ik met Alex.
Woensdag gingen we voor het eerst op reis, s ochtends om 8 uur weg richting Atlanta waar we tegen Georgia Tech speelden. S ochtends eerst een half uurtje wat ballen geslagen, toen lekke rwezen lunchen en toen weer de baan op voor de warming up. Helaas verloren we met 5-2, hun team is erg sterk en staan ook nummer 8 van Amerika. Ik zelf speelde niet erg sterk helaas, ik was erg aan het afdwalen de hele tijd want er waren zoveel mensen en zo veel geschreeuw en alles was weer nieuw.
Toen kwamen we s avonds laat thuis en moest ik nog wassen want we gingen donderdag al gelijk weer weg naar Clemson in South Carolina.
Toen ik mijn was wou wegbrengen was elke machine bezet maar allemaal al klaar met hun programma, nou s avonds om half 12 had ik geen zin om te wachten en heb heel asociaal de was van iemand er uitgehaald. Nou toen kwam er een jongen binnen, ik dacht van nou shit zal vast zijn was zijn, dus ik begin al sorry te zeggen. Waarop hij antwoorde, where are you from? Im like, im from Holland and how about yourself? He is, guess? Im, euh euh Germany? Belgium? Texas? He is no noo, TILBURG!!! Nou ja zeg, is er dus 1 andere Nederlander op deze Uni, wat ik al niet eens wist en ontmoet je die tijdens het wassen. Nou dat half uur was zo om en heb ook zijn naam en telnr en zag hem vandaag ook weer op campus lopen dus das natuurlijk wel lachen!!
Nou toen ben ik donderdag naar school geweest, snel mijn tas gepakt en had toen privetrainig. Toen hup de douche in en toen reden we weg, na 2 uur rijden hebben we een hapje gegeten en toen moesten we nog 2 uur rijden. Aangekomen in het Hotel doodop in slaap gevallen. Vrijdag hebben we s ochtends een uur getraind, toen wat gegeten en nog een keer getraind en s avonds natuurlijk weer uiteten, en alles op de kosten van de uni ;)!
Zaterdagochtend speelde we om 9 uur tegen Louisville, nr 39 van Amerika, na 2 gewonnen dubbelspelen gingen we met een 1-0 voorsprong de enkels in. Binnen ene uur hadden de nr 1, 2 en 3 van ons al korte metten gemaakt met de tegenstanders terwijl ik net 6-5 voor stond in de 12 set. Doordat de stand als team al beslist was moest ik stoppen helaas....
Na een middag niets doen, maar dan ook letterlijks niets nuttigs zijn we nog uiteten geweest.
Toen mochten we zondga aantreden tegen Clemson, Clemson was de favoriet, zij staan nummer 11 en wij 26.
Alex en ik dubbelden erg sterk en stonden ook 7-6 voor en Alex serveerde toen helaas onze andere 2 dubbels al hadden verloren, dus wij hebben die wedstrijd niet uitgespeeld. Natuurlijk was er nog niets aan de hand, helaas verloor onze nr1, ik verloor, en onze 2 en 3 wonnen. 5 en 6 stonden op de baan en we moesten die allebei winnen, onze nr 5 won wel maar 6 verloor helaas, balen!!! Zon close wedstrijd en het net niet winnen. Na snel wat te hebben gegeten gingen we terug richting Auburn zonder onze hoofd coach. Zijn 18 jaar oude zoon is opgenomen in het ziekenhuis en is naar hem toe gereden, (8uur rijden vanaf Clemson). Vandaag, maandag hadden we een dag vrij en heb de was gedaan en een adres aangemaakt wat ik hier onder zou vermelden zodat jullie me allemaal kunnen schrijven heheee!!
Ook nog, wel grappig, Mel (teamgenootje) vroeg gisteren aan mij als ik nog toetsen had deze week?! Ik zo van nee niet dat ik weet, nou ik kom vandaag in de Duitse les en ik had gewoon een toets hahahaha. NIet goed opgelet.. ik heb ook zo veel school gemist, volgens mij heb ik het wel redelijk gemaakt...

Nou, woensdagavond gaan we weer weg, we rijden eerst naar Atlanta waar we slapen en dan vliegen we donderdagochtend vroeg naar Texas waar we vrijdag en zondag 2 belangrijke wedstrijden spelen. Dan heb ik een weekje vrij wat ook wel lekker is, of vrij van wedstrijden maar geen vrij van trainen natuurlijk!!
Dit hieronder is een link met een aantal fotos van dit weekend, nr 4 ben ik!!
Je klikt op deze link en dan gallery

http://clemsontigers.cstv.com/sports/w-tennis/spec-rel/020209aaa.html

En mijn adres is:

Myrthe Molenveld
323 C.D.V. EXT.
Auburn, Alabama 36849-5004

Tot snel,
Myrthe

  • 04 Februari 2009 - 18:13

    Jessica:

    Hey Meidt,

    Tss Brutaal hoor zomaar ander mans was eruit halen!
    Haha
    Maar wel leuk dat je een NLer tegen kwam.

    Nou heel veel succes met school en tennis enzo.
    & we mailen.

    Nu kunnen we ook schrijven :P haha

    Liefss xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrthe

Ik zit nu sinds januari 2007 in the US om te studeren en veel te tennissen! Tot nu toe bevalt dit erg goed, ik kom 10 mei naar huis en vlieg 4 juni weer terug naar the US tot en met december..

Actief sinds 05 Nov. 2006
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 49562

Voorgaande reizen:

10 Mei 2007 - 10 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: