Miami 2008 - Reisverslag uit Lafayette, Verenigde Staten van Myrthe Molenveld - WaarBenJij.nu Miami 2008 - Reisverslag uit Lafayette, Verenigde Staten van Myrthe Molenveld - WaarBenJij.nu

Miami 2008

Door: Myrthe Molenveld

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

09 April 2008 | Verenigde Staten, Lafayette

Hallo allemaal!!
Een weekje te laat maar hier is die dan...
Donderdag tijdens onze vakantie, spring break, reden we s ochtends om 7 uur weg richting New Orleans omdat we onze vlucht om 12 uur was.. Na een 2 uur durende vucht waren we aangekomen in Miami, alleen daar duurde het erg lang totdat we ons busje kregen.. Weer goed 2,5 uur later konden we het vliegveld verlaten.. We gingen gelijk naar de tennisbanen waar we een goed uur hadden getraind. Na de training moesten we nog eten en we besloten dat zonder te douchen naar Coconot Grove te gaan. Dit is een hele mooie "Spaans" achtig winkelcentrum. Daar aangekomen gingen we naar ons favoritie restaurant, The Cheescake Factory!
In het restaurant maakt Ang ineen keer een opmerking van hee, dat is Andy Roddick en ja hoor hij stond naast ons. Niemand had een camera mee want we wouden alleen snel ff een hapje eten. Helemaal verbaasd liepen we naar onze tafel en toen zegt Mia, hee dat is Hewitt, en echt waar Hewitt zat naast ons te eten met zijn gezinnetje. Sharapova zou om 10.30uur komen maar daar hebben we niet op gewacht want we moesten vrijdag namelijk spelen.
Helaas vrijdags verloren we van FIU, ik won mijn singel 60 63 en dat was helaas ook het enige punt wat we die dag wonnen.
Vrijdagavond zijn we naar de Sony Ericsson geweest waar ik Moya, Venus Williams, Gonzales heb zien spelen.
Zaterdag was onze vrije dag en toen zijn we lekker de hele dag rond South Beach geweest, aan het strand gelegen, lekker gegeten en gewinkeld. S avonds zijn we downtown gegaan waar we snel iets bij een Cubaans niet zo goed restaurantje hebben gegegeten. Toen daar nog ff gewinkeld en toen daarna om 10 uur dood moe in slaap gevallen in het Hotel.
Zondag en ook de laatste dag van onze trip in Miami reden we naar Boca Roton, dat is een uur van Miami. Hier speelden we tegen FAU en die hebben we op de broek gegeven, 7-0 winst!!
Ik ben inmddels 9 singels op een rij ongeslagen en heb mede dankzij dat Cajuns of the Week van het tennisteam geworden, dit houdt in dat ik 30 dollar mag besteden aan Ragin Cajuns kleren in de boekenwinkel hihiih..
Na de wedtrijd snel een douche genomen en toen hadden we nog 1,5uur de tijd om ergens te besteden en toen zijn we naar 1 van de grootste outlet malls gegaan in Amerika. Ik heb hier de winkel van Guess leeggekocht want het was allemaal zo goedkoop ivm de koers.
Helaas was de trip zo voorbij maar ik heb er echt super van genoten.
Het is inmddels 1.5 week later en papa en mama komen vrijdag deze kant op.
Zaterdags gaan we naar Monroe, zo'n 3 uur hier vandaan en dan s middags rijden we nog 2.5 uur van Monroe naar Dallas. Zondagavond komen we laat terug en dan maandags hebben we onze laatste thuiswedstrijd. Dan die woensdag gaan we weer naar Monroe want dan is ons laatste toernooi. Nou ik ga nu naar de les, heb accounting en daarna economie en nog computer les.
Nog 5 weken en dan ben ik al weer terug in Nederland!!!! Yeeeeeeees!!!!

Veel liefs

• 09 April 2008 - 17:48

Oom Tonny:

geweldige meid, geweldige tijd. Geniet ervan, dit kan niemand je afnemen. Een ervaring die maar weinigen meemaken en waar heel veel mensen van dromen. Dromen kun je waarmaken en dat doe jij. Blijf zoals je bent, nuchter maar toch je dromen in het oog houden.
    Keep op,
    Toni

• 10 April 2008 - 09:58

Sandra:

joehoe! leuk hoor had het allemaal al gehoord enzo :)
    veel plezier met je papa en mama!
    en tot over een paar weekjes!
    xx Sandra

• 25 April 2008 - 09:36

Thijz:

ha muts!

die ouwe komen schnell weer, best jammer

maar goed dan laten ze jou tenminste met rust ;-)