Nationally ranked 64 - Reisverslag uit Lafayette, Verenigde Staten van Myrthe Molenveld - WaarBenJij.nu Nationally ranked 64 - Reisverslag uit Lafayette, Verenigde Staten van Myrthe Molenveld - WaarBenJij.nu

Nationally ranked 64

Door: Myrthe Molenveld

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

12 Maart 2008 | Verenigde Staten, Lafayette

Heey allemaal,
Mijn goede voornemen komt uit want ik schrijf alweer een berichtje
Na een drukke week, met veel school, en veel wedstrijden, goede resultaten op school en ook net iets mindere, goede wedstrijden en nog betere hebben we ons doel voor midden maart bereikt.. Het doel was om onze ranking terug te krijgen rond mid maart en dat is gelukt.
Afgelopen week begonnen we tegen Alcorn State en dat wonnen we als team 7-0, ik speelde een degelijke singel en dubbel en de tegenstanders niet zo heel sterk waren hadden we toch wat zelfvertrouwen op gedaan en gingen we afgelopen vrijdag naar Alabama voor de 2 belangrijke wedstrijden
Zaterdags begonnen we tegen South Alabama en helaas verloren we met 5-2, coach was erg teleurgesteld omdat we als team niet klikte. Ik won mijn enkel met 62 60 en de dubbel en Briggitt won en de rest allemaal verloor
Na een reis van 2 uur kwamen we aan in het Hotel en hebben we gedouchd en zijn we uiteten geweest, na een goede nacht en een super ontbijt en een meeting waren we er klaar voor
Angela en ik dubbelden weer op 2 en we wonnen redelijk makkelijk van 2 Nederlandse tegenstanders, helaas verloor onze nummer 1, maar nummer 3 stelde de orde op zaken door een delijke overwinning 1-0 Cajuns!!
Op naar de singels, ik speelde tegen Mirte de Bakker en die won ik met 61 60, dit was erg grappig want het ging van Lets go Mirteeeee naar LETS GO MYRTHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE...Briggitt won ook, maar Mia en Kim verloren allebei, we stonden dus 3-2 voor en moesten nog 1 partij winnen. Angela en Julie waren allebei in de 3e set en het was superspannend, Angela verloor en het werd 3-3.... OP dat moment was het 5-5 3e set bij Julie en gelukkig op 6-5 voor was het op het 2e matchpoint raak, we wonnen van een grote rivaal!!
Ik had een 100% winning score over 2 grote rivalen!!!
Na een lange terugreis, Troy in Alabama ligt namelijk in the middle of nowhere zijn we gaan avondeten en kwamen we om 11 uur s avonds aan
Volgende ochtend om 8 had ik weer school en was natuurlijk helemaal doodmoe, we hadden vrij van trainen maar ik had vandaag nog een hele belangrijke toets over economie dus flink geleerd en volgens mij wel redelijk gemaakt
Vanmiddag heerlijk alleen met Kim getraind en morgenvroeg gaan we lekker ontbijten met het hele team
DOor mijn goede resulaten dit weekend had coach mij opgegeven als speler van de week dus we zullen zien als ik het ben geworden. I'll keep yall updated!
Dit weekend hebben we een fundraiser toernooi, we organiseren een toernooi en de opvangst gaat naar ons programma
Volgende week woensdag krijgen we 2 weken vakantie en daar kijk ik echt onwijs naar uit, Miami/South beach I am coming!!!
Ik ga nu ook heerlijk naar bed, na een zware week ben ik wel toe aan mijn bed!!

Voor resulaten, informatie en andere dingen over het Ragin Cajuns womens tennisteam ga naar :

www.ragincajuns.com en ga naar het tennisteam!!
Er staat ook een stukje dat we de 2e hoogste ranking ooit hebben gehaald voor onze school... en als doel natuurlijk proberen we de hoogste ranking ooit nog te halen!!

Go Cajuns!

Veel liefs Myrthe

  • 12 Maart 2008 - 09:42

    Linda:

    Super myrthe!!

    Ga zo door!!! :D

    Xx Linda

  • 12 Maart 2008 - 10:32

    Joop:

    Goed om te lezen dat je geleidelijk aan weer beter in je spel komt en dat de schoolresultaten ook goed blijven.
    Geniet van je rust de komende tijd.
    Ga stappen, zonnen en rusten.
    Zorg dat je uitgerust bent als je ouders komen, zodat je samen met hen er weer tegenaan kunt.

  • 12 Maart 2008 - 10:38

    Eric Molenveld:

    Hoi Mayrthe,

    Het klinkt allemaal weer superenthousiast. Heerlijk voor je. Geniet er maar lekker van. Wat jammer dat we niet meer in Zeist wonen als je daar straks voor Shot gaat spelen! Had Angela zeker heel leuk gevonden en de rest natuurlijk ook.

    Baai baai.

    Eric

  • 12 Maart 2008 - 12:29

    Jessica:

    Heey Meidt,
    Tijdje niet meer gesproken.
    Gelukkig gaat het zo goed met je!
    Succes hoor en doorgaan zo.
    Liefss. xx

  • 13 Maart 2008 - 09:08

    Wilfred Robaard:

    Klasse Myrthe en ga zo door.
    Groeten van Wilfred

  • 26 Maart 2008 - 11:00

    Sandra:

    he mafkees
    ik dacht laat ik je site even weer een keer opzoeken, omdat je er toch nooit wat opschreef.. en nu twee verhalen, nou vermaak ik me mooi op stage haha

    nog even en dan is he tmooi rust in de keet in haaksbergen, hop hop ouders naar amerika ;)
    kun je weer mooi alle winkels onveilig maken samen met je mama

    nou tot spreeks weer een keer
    en doe je best enzo

    xx Sandra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrthe

Ik zit nu sinds januari 2007 in the US om te studeren en veel te tennissen! Tot nu toe bevalt dit erg goed, ik kom 10 mei naar huis en vlieg 4 juni weer terug naar the US tot en met december..

Actief sinds 05 Nov. 2006
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 49573

Voorgaande reizen:

10 Mei 2007 - 10 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: