De 1e toernooien!! - Reisverslag uit Lafayette, Verenigde Staten van Myrthe Molenveld - WaarBenJij.nu De 1e toernooien!! - Reisverslag uit Lafayette, Verenigde Staten van Myrthe Molenveld - WaarBenJij.nu

De 1e toernooien!!

Door: Myrthe Molenveld

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

30 September 2007 | Verenigde Staten, Lafayette

Hallo!!
Sorry van het laatste berichtje, daar ging wat helemaal mis.. Iig het meest belangrijke wat daarin stond was dat ik een onverwachte dopingstest had
Ik hoorde smiddgags dat ik om 5 uur die test had. Myrthe was natuurlijk erg moe want het was op een dinsdag en dan trainen we om 6 uur s ochtends dus ik had bedacht om maar te gaan slapen in de middag. Ik werd wakker om half 5 en zonder na te denken ben ik naar de wc gegaan. Toen ik klaar was voelde me ik heel stom en ben ik gelijk begonnen met water drinken, natuurlijk duurt dat process erg lang en iedereen, ongeveer 15 athleten hadden hun behoefte al gedaan en Myrthe zat nog steeds in der 1tje water te drinken.. Na ongever 2 liter ging ik het proberen en natuurlijk lukte het niet, toen nog een uur gewacht en 2 liter gedronken en toen eindelijk toen iedereen al naar huis was lukte het..


Dan nu de toernooien, ik speelde in Missippi de 1e week ik verloor 1e ronde in de singel en kwam tot de finale in het verliezerstoernooi. Ik speelde niet echt heel geweldig maargoed! In de dubbel wonnen Julie en ik de 1e ronde met ecvht super goed te spelen stuurde we de nummers 2 geplaatste naar huis en natuurlijk de volgende ronde was een ramp. Coach boos omdat we van super goede eerst winnen in de tiebreak en daarna heel dom verliezen

Afgelopen weekend speelde we in Baylor. Ik won de 12 2 ronde en verloor helaas in de kwartfinale. Ik werd s ochtends wakker en mijn keel deed al erg veel pijn en mijn neus was verstopt en had al medicijnen genomen maar tussen de 2e en 3e set werd het te veel. Ik verloor de 1e met 61 won de 2e set met 62 en toen moest ik overgeven, het was ook goed 35 graden en ik speelde om 2 uur smiddags op het warmste moment van de dag. De 3e set heb ik hard gevochten, serve and volley veel gespeeld omdat de enige manier was om te winnen maar het was niet genoeg en verloor met 63 3e set..Wel een leuk detail is dat ik Bettina Gabbe uit Duitsland tegen kwam. Ik heb met dat meisje competitie in Nederland gespeeld en daarna nooit weer gezien en dan loop je zo tegen elkaar op in Amerika. Ze is echt een schat van een meid en ik heb erg gelachen met haar en natuurlijk heb ik nu wel een emailadres van haar dus we gaan contact houden!

Nu even school, afgelopen week had ik 4 testen. Maandag spaans en ik had een 92 gehaald. Woensdga had ik communicatie en economie en die gingen beide erg goed. haalde een 84 voor communicatie en economie heb ik nog niet terug maar die zal ook wel redelijk zijn. Toen donderdags nog wiskunde en die ging een stuk beter dan dat ik had verwacht dus volgende week zullen we wel zien wat voor cijfer dat zal brengen!

Ik ben ook 2 keer naar de footballgame geweest, wat erg leuk is.. Alleen snap ik er niet zo heel veel van, ik krijg binnenkort een lesje footballrules van iemand uit het team dus miss dat dat wat opheldering geeft want nu zie ik alleen maar mensen liggen op het field.
Verder de afgelopen weken niet heel veel meegemaakt, wezen stappen en vooral erg druk geweest voor school maar nu wordt het was rustiger.. We hebben nog 4 weken trainen en nog 2 toernooien en dan nog 1 maandje veel school en dan alweer naar Nederland!!! Ik vlieg 7 december naar Nl en 18 januari weer terug naar The States tot 14 mei! Het is bijna zeker dat Angela mijn huisgenootje meevliegt naar Nederland met mij dus dat zou erg gaaf zijn, het plan is voor 3 weken tussen spring en zomerschool in die vakantie


MIJN ADRES IN MIJN NIEUWE APARTEMENT!!

Myrthe Molenveld
2509 johnston street, apt 4-6
LA 70503
Lafayette, LA
United States


Btw, ik heb nu ook voipbuster waarmee ik mensen gratis kan bellen naar Nederland naar vaste nummers. Alleen heb ik gene telefoonnummer dus mail die naar myrthe_molenveld@hotmail.com

Gracias!!

Liefs Myrthe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrthe

Ik zit nu sinds januari 2007 in the US om te studeren en veel te tennissen! Tot nu toe bevalt dit erg goed, ik kom 10 mei naar huis en vlieg 4 juni weer terug naar the US tot en met december..

Actief sinds 05 Nov. 2006
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 49566

Voorgaande reizen:

10 Mei 2007 - 10 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: