Update time - Reisverslag uit Lafayette, Verenigde Staten van Myrthe Molenveld - WaarBenJij.nu Update time - Reisverslag uit Lafayette, Verenigde Staten van Myrthe Molenveld - WaarBenJij.nu

Update time

Door: Myrthe Molenveld

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

24 Oktober 2008 | Verenigde Staten, Lafayette

Heey allemaal,

Eigenlijk is er niet heel veel gebeurt de afgelopen weken hier. Ik mag geen wedstrijden spelen dit semester maar ben wel verplicht om te trainen met het team. Dit is best moeilijk, want ook soms hebben ze me niet nodig, want we zijn met 7 meiden en dan mag ik dus gewoon niet trainen, allemaal dat soort kleine dingetjes. Maargoed nog 7 weken afzien en dan ga ik deze problemen niet meer hebben. Het enige voordeel is dat ik soms kan uitslapen als ik niet mag trainen hahahaha..

Vorig weekend ben ik naar Houston geweest. Houston is 4 uur van Lafayette en ben daar heen geweest met Ben. Bens ouders wonen daar in een bizar groot huis, als je de wijk in wil moet je door een beveiliging wel grappig. De vrijdag dat we aankwamen had de moeder gekookt, en dit was de 1e keer sinds juli dat ik weer gekookte aardappelen had gegeten. Zaterdag hadden we besloten eerst lekker lang te slapen, ik had een eigen badkamer en een groot 2 persoonsbed dus dat kwam wel goed met mij, aangezien ik een badkamer deel met een stuk of 10 meiden en een klein 1 persoonsbed hier heb met een matras wat bizar hard is. We zijn s middags lekker uit eten gegaan bij mijn favo restaurant, the cheesecakefactory en daarna wou Ben graan naar the NASA spacecenter want dat is in Houston. Na 2 uur rijden, (we dachten dat het 50 mile was maar dat was ietsjes meer) kwamen we daar aan en gingen we nar binnen maargoed we hadden niet gezien dat dit museum voor kleine kinderen was dus dat viel een beetje tegen. Maargoed, ik heb het gezien en was weer een ervaring rijker. S avonds hadden we nog even getraind. Zondags zijn we gaan lunchen in the galleria, even voor de duidelijkheid, het is een winkelcentrum met echt alles wat je maar kunt wensen. Ik heb mijn ogen uitgekeken en niets gekocht, ik heb namelijk een deal met mama dat ik tot december geen kleren mag kopen aangezien mijn kast te vol is en dat is tot nu toe gelukt. Daarna moesten we helaas alweer terug naar lafayette, want het was nog 4 uur rijden want maandags had ik gewoon weer school.

School gaat best goed weer, helaas 1 vak moeten laten vallen want ik liep erg achter door al mijn reisjes van de afgelopen weken en mijn test had ik daarom ook niet echt goed gemaakt. Voor de rest ik had een 94 gehaald voor geology en een 89 voor qmet (statistiek) en een 20 vd 20 voor mijn psychology paper. Donderdag had ik mijn calculus test maar heb nog geen cijfer terug en volgende week heb ik ene management test en weer een psychology paper wat ik in moet leveren.

Auburn: Op dit moment ben ik druk in het proces van alle papieren daar krijgen. Mijn transcripts van Lafayette, helaas accepteren ze niet al mijn vakken dus dat is echt flink klote maargoed, dat houdt in dat ik wat langer naar school ga moeten, maargoed geen probleem, het is zoals het is. Ook moeten ze mijn officiele middelbare school cijferlijsten hebben dus ook daar zijn we druk mee bezig. Het is nu vrijdagmiddag, vanavond ga ik naar een soccerwedstrijd en de rest van het weekend wordt het leren en relaxen. Het team is dit weekend in Dallas, en ik zit hier..



Henny, thanks voor de pictures!! Ik zet er zo gelijk een hele hoop op, het zijn fotos van footballwedstrijden, Canada (oa het bergbeklimmen), en wat etentjes van de afgelopen 2 maand.

5 weken tot papa en 7 weken en dan ben ik voor 3 weken weer home, daarna home sweet home alabama hehee


Liefs,

Myrthe

  • 25 Oktober 2008 - 05:34

    Kim Van Ginkel:

    Hey Myrthe! Nog even volhouden in Lafayette. Het semester is bijna voorbij, dus zet 'm nog even op! Heel veel succes met school en maak er toch nog een gezellige laatste tijd van! We spreken elkaar snel weer.
    Liefs Kim

  • 25 Oktober 2008 - 17:16

    Suzan:

    hey lieverd!!!
    stom dat je geen wedstrijden mag spelen en af en toe ook niet trainen!! maar gelukkig hoef je nog maar even:D!
    ik heb net je foto's zitten bekijken en ik moet zegen dat het er heel gezellig uit ziet!! en mooi dat strand!!
    dikke kus, :) suzan

  • 26 Oktober 2008 - 10:13

    Joop:

    Hoi meid,
    Ik kan mij voorstellen dat je sommige dingen niet leuk meer vindt.
    (niet spelen en trainen)
    Geniet de komende tijd van de leuke dingen en doe je best de laatste weken met je studie.
    Verheug je op de dingen die komen gaan en laat de boel de boel.
    groet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrthe

Ik zit nu sinds januari 2007 in the US om te studeren en veel te tennissen! Tot nu toe bevalt dit erg goed, ik kom 10 mei naar huis en vlieg 4 juni weer terug naar the US tot en met december..

Actief sinds 05 Nov. 2006
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 49572

Voorgaande reizen:

10 Mei 2007 - 10 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: