Gustav/Ike en ontslag coach - Reisverslag uit Lafayette, Verenigde Staten van Myrthe Molenveld - WaarBenJij.nu Gustav/Ike en ontslag coach - Reisverslag uit Lafayette, Verenigde Staten van Myrthe Molenveld - WaarBenJij.nu

Gustav/Ike en ontslag coach

Door: Myrthe Molenveld

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

12 September 2008 | Verenigde Staten, Lafayette

Heey allemaal,

Ten eerste, ik hoor altijd van iedereen dat ze mijn verhaaltje wel lezen, ook ik vind het leuk om de reacties van mensen te lezen en het idee te hebben dat ze dit ook echt lezen!

Gustav is allemaal redelijk goed gegaan, in Lafayette was de stroom overal uitgevallen behalve op de campus. Helaas was er wel een deel van een gebouw op school verbrand maar verder niets bijzonders. Veel bomen op de straat en elke avond een "curfew" van 8 uur tot de volgende ochtend 6 uur. In die tijd mocht niemand op de straat komen of rijden.
We hadden 2 dagen vrij gehad van school en we zouden vrijdag 5 september op mijn verjaardag weer beginnen met trainen.
We begonnen s middags om 1 uur met tennis tot half 4 en hadden toen krachttraining en iedereen moet na elke training verplicht naar de fysio. Tegen 5 uur waren we daar mee klaar en zouden we nog een meeting hebben met onze coach Kati. Daarna zou ik met een aantal vrienden uiteten gaan. Alleen alles verliep anders. Kati zei, ik heb geen speech voorbereid en kan het op geen andere manier brengen, maar ik stop hier omdat ik terug ga naar Wyoming om te gaan coachen op de school waar ik mijn studie had afgerond. Niemand kreeg een woord uit de mond en bij iedereen liepen de tranen over de wangen,. Ook kati moest huilen, ja 8 meiden samen dat kan niet droog blijven. Na een lange uitleg waarom en hoe zijn we niet uiteten gegaan, heb ik dus niet mijn verjaadag gevierd, maar wel uiteten geweest met een goede vriend van mij en daarna in me 1tje een heerlijk grote taart gegeten hihi... S avonds nog op een feestje geweest van een vriendin van mij maar voor 12en was ik weer thuis want ik was niet in the mood om gezellig te doen.
Na zaterdag een lange tijd te hebben gepraat met mijn ouders heb ik besloten ook in Lafayette te gaan stoppen. Dit heeft niet alleen te maken met het feit dat onze coach stopt maar ook het team. Kati is inmiddels al in Wyoming (ze deed er 24 uur met de auto over) en wij zitten zonder coach. De mannencoach is gisteren begonnen om onze training te verzorgen voor de aankomende weken totdat wij een nieuwe coach hebben.
Ik heb gelijk afgelopen week de papieren met de universiteit rond gemaakt dat ik allowed ben om met andere scholen te praten. Inmiddels heb ik contact met 5 scholen en heb tot nu toe 1 die me echt super lijkt. Die Universiteit heeft genoeg geld en laat me over 2 weken daarheen komen op hun kosten. Ze betalen mijn vlucht en in de 48 uur dat ik daar ben al mijn kosten. Als er een klik is met de coach is er een grote kans dat ik daar in Januari verder ga met mijn studie en tennis.

Vandaag, vrijdag was school gesloten ivm Ike. Ook hadden we een toernooi dit weekend en omdiezelfde reden blijven we in Lafayette en we mogen dit weekend niet trainen. Ike gaat niet richting Lafayette maar meer naar Texas. Ik denk dat die daar op dit moment is. Gelukkig is het maar een factor 2, maar ook dat kan genoeg schade aanrichten.

Nou dit was het dan alweer, ow ja Papa heeft net deze week ook besloten om mij te helpen met alles voordat ik terug ga naar Nederland op 12 december en hij vliegt hier op 29 november heen en dan zullen wij samen terugvliegen richting Dusseldorf!

Veel liefs, Myrthe


  • 12 September 2008 - 23:11

    Manfred:

    he myrthe wat een verhaal mag dit op onze site worden geplaatst?

    ps heel heel veel sccs met de nwe universiteit, ik hoop dat het klikt!

    manfred.

  • 13 September 2008 - 08:25

    Eric:

    Dat is wel vreselijk balen dat Kati er mee stopt. Dat zet jou natuurlijk ook aan het denken, dat is wel duidelijk. Hopelijk lukt het je en krijg je ergens anders een nieuwe kans. Sterkte. Groeten uit Almere!

  • 13 September 2008 - 10:28

    Jessica:

    Hey Myrthe,
    Ik heb je een tijd al niet meer gesproken..
    Maar god wat een verandering maar als dit jou het beste lijkt moet je dat natuurlijk doen!
    Heel veel succes ermee.
    Hopelijk tot snel weer een keertje.
    Liefss x Jessica

  • 13 September 2008 - 16:10

    Joop:

    Hoi Myrthe,
    nog gefeliciteerd met je 19e verjaardag.

    Gezien de toestand waarin je onbedoeld bent beland kan ik goed begrijpen en dat je graag reacties op je berichten wilt ontvangen ook. Zeker nu.
    Een steun in de rug en sterkte met alles wat je gaat doen is zeker op zijn plaats. Hierbij die van mij.
    Ik hoop uiteraard dat je er spoedig in mag slagen een andere universiteit te vinden waar je weer plezier mag beleven. Natuurlijk is het jammer dat de coach weggaat. Maar het is nog belangrijker dat je het met je teamgenoten goed kunt vinden. Jammer dat dit niet meer zo was.
    Ik hoop voor je, naast je ouders thuis, dat er ook in je directe woonomgeving, mensen om je heen zijn bij wie je terecht kunt. Maak hier gebruik van. Goed dat Alex je begin december komt helpen.Nou meid sterkte met alles. Ik zie je wel weer als je 12 december samen met je vader weer in Haaksbergen bent.

  • 15 September 2008 - 13:19

    Suzan:

    hey lieverd!!
    wat een verhaal weer zeg
    ik ben echt blij dat die gustav mee was gevallen ik moest wel aan je denken hoor als ik die dingen op het nieuws hoorden.
    en jammer dat je coach er mee stopt. ik hoop dat het een leuke school is waar je gaat kijken!! en ga die 48 uur maar lekker royaal leven op hun kosten(H)! hahaha!
    veel plezier en succes nog!!

    kus, Suzan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrthe

Ik zit nu sinds januari 2007 in the US om te studeren en veel te tennissen! Tot nu toe bevalt dit erg goed, ik kom 10 mei naar huis en vlieg 4 juni weer terug naar the US tot en met december..

Actief sinds 05 Nov. 2006
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 49570

Voorgaande reizen:

10 Mei 2007 - 10 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: